Healthy Seed
BB邊食邊屙

0至12個月

Healthy SeedFavourite

Share

Healthy Seed

almondwanggg

我想請問三個月大BB邊食邊屙有冇問題? BB仔好鍾意飲奶途中大便,10次都有6,7次係咁,有時餐奶會拖到好長。係咪因為佢嘅腸胃太敏感,容易受刺激? 會唔會因為喂奶入風太多,令到佢肚仔入風搞肚痛。次次都係食緊奶先屙,有咩辦法令佢唔好邊食邊屙??驚佢消化不良,吸收唔到,營養不良,影響健康。如果佢KEEP 住咁屙法,長遠嚟講係唔係啲咩大疾病,需唔需要睇醫生?

BB邊食邊屙

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:01.09.2022

BB邊吃奶邊有排便,家長可能會擔心BB是否腸胃功能出現問題,引致營養吸收不足,影響生長。首先家長要留意BB的體重,是否在正常的生長線上、再要留意BB的大便次數比平時有否增加、或者變得水稀,BB的情緒是否常常大哭;如果BB開心快樂,體重正常,大便次數和質地跟平日一樣的話,家長就不用太擔心BB的健康。 

 

一般由食物到變成糞便,再要排出體外是要10多個小時,所以BB的腸道有足夠的時間消化食物和吸收營養。BB出現這種情況是因為奶水進入胃部後會刺激腸道蠕動,繼而出現便意,由於BB自主排便的控制能力不足,就容易出現邊吃邊屙,或者吃完即屙的現象。這情況是因人而異,大部份BB進入1歲後會改善。 

 

家長可以嘗試提前餵BB,避免BB最餓時大哭或大口吸吮,加速晹道蠕動。如果家長用奶樽餵哺BB的話,注意奶咀洞是否太細,是時侯需要更換較大的奶咀,令奶水流速暢順,避免BB飲奶時太用力吸吮奶的同時又吞入空氣,所以家長要在餵哺中間掃風。家長也可以記錄BB進食的時間、奶量、大便的時間,次數,然後咨詢兒科醫生或健康院醫護人員。 

 

 

 

以上提供的資料,只作參考用途!  

 

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授劉慧思醫生審批! 

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed