Healthy Seed
皮脂腺母斑

0至12個月

Healthy SeedFavourite

Share

Healthy Seed

Dandandychan

BB一出世個頭就有一達冇頭髮,而且嗰個位置生咗啲一粒粒嘅嘢。醫生話呢個皮脂腺母斑係良性,屬於胎記嘅一種,但係都唔肯定會唔會有病變,變成惡性腫瘤。香港好似唔係咁多人有,所以想問多啲details,應該點處理BB皮脂腺母斑,唔理佢定係做手術比較好?係咪先天性?有咩成因?佢長大後喺斑嘅位置會唔會生返啲頭髮出來?

皮脂腺母斑

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:12.10.2022

皮脂腺母斑是一種通常出現在頭皮上的胎記,少數出現在臉上。它是由皮膚中多餘的油腺組成;其出現的成因不明。皮脂腺母斑不會自行消失,一般都不會影响孩子的健康。  

 

它開始是扁平或是略微凸的粉紅色或橙色,通常范圍不大,但當青春期時,會因荷爾蒙的變化使它們變得更凸起,梳頭或剪頭髮時很麻煩。另外,毛髮不會在皮脂腺母斑中生長。  

 

隨著年紀增長,有旅少數的皮脂腺母斑會發生異常變化,所以孩子要定期覆診,方便醫生監測其情況 。

 

現階段,建議家長帶BB到皮膚科醫生處接受檢查,醫生會提供最新治療皮脂腺母斑的相關資料給家長了解,之後再决定治療方法。 

  

 

以上提供的資料,只作參考用途!    

 

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授劉慧思醫生審批! 

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed