Healthy Seed
【育兒鬆一Zone】一個做「好人」,一個做「壞人」?

【育兒鬆一Zone】一個做「好人」,一個做「壞人」?收藏

【育兒鬆一Zone】一個做「好人」,一個做「壞人」?分享

品格管教 | 1至2歲,2至3歲,3至6歲

資深註冊社工吳彩輝姑娘(Rainbow)提供

【育兒鬆一Zone】一個做「好人」,一個做「壞人」?

08.08.2018

某天,我約會閨蜜分享近況,身為媽媽的她,話題當然離不開囡囡啦!

 

「前日囡囡想食你喺韓國送畀我哋嘅紫菜手信,我認真地同佢講只可以食一塊,她乖乖應承,但她食完一塊又想食多一塊,我當然唔准,於是她就出動喊功扭計。

 

「咁你哋點樣處理呀?」

 

朋友續說:「老公啱啱沖完涼出嚟見到囡囡狂喊,問完我原因,就去安慰囡囡,同囡囡講知佢好想食多塊紫菜,但頭先應承咗媽媽只食一塊,所以無得再食;佢仲叫我立即拎開或食晒啲紫菜,等囡囡見唔到。」

 

「咁你老公都支持你、尊重你嘅做法喎!」

 

朋友補充:「係呀,囡囡好快安靜咗,佢讚女女:『你而家好乖、好安靜,我和媽媽一齊攬吓你先!』老公喺呢件事上做到協調嘅角色,無得失大小情人,真係做得唔錯!哈哈!」

 

聽到她哈哈的笑聲,我也為她有一個好老公,囡囡有個好爸爸而感恩。

 

解說

在管教小朋友方面,作為丈夫所擔當的角色非常重要,與太太有所配合、互相尊重和達一致共識,才能讓小朋友信服。正如我朋友的例子,她丈夫在整件事情上處理得很恰當,因應當刻的情況,扮演協調的角色,一方面有回應小朋友的情緒,並聰明地叫太太將女兒想吃的紫菜拿走,免得引發女兒再想吃的渴望;另一方面亦認同和尊重太太堅定的做法,與太太管教一致,有別於偏袒一方的做法。

 

 

 

 

Healthy Seed