Healthy Seed
BB聽力問題

0至12個月

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

kayi09

BB 3個月多少少,我擔心佢有聽力問題。早前第一次做過聽力測試係合格嘅,但依家佢對於突然嘅聲音轉變好似冇咩反應。當佢聽到大聲嘅時候,佢唔會留意吓聲音嘅方向,好似聽唔到聲音!所以我拎起啲發聲玩具打算吸引下佢注意,佢都無動於衷,但係當屋企人講嘢嘅時候,佢又會眼仔碌碌望住講緊嘢嘅屋企人,會發出聲音俾反應屋企人。 請教一下醫生,BB呢個時候對聲音嘅靈敏度發展完成未? 點解佢有時候好似聽唔到? 如果BB持續唔留意聲音嘅方向,日後會唔會唔識辨認聲音嘅來源?BB咁細個,有咩預防嘅措施? 唔該晒。

BB聽力問題

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:17.08.2022

一般3-4個月大的嬰兒會在聽到你說話時靜下來或微笑(即使他看不見你)。假如你在他背後上前來在旁邊向他說話,他也許會把頭或眼睛轉向你。寶寶也會開始模仿或發出某些聲音,如「咕咕」聲和「呀呀」聲。有時當寶疲倦,又或者環境太多雜聲,有視像的光影,都有可能影响寶寶的反應。

長如有憂慮可以帶寶寶去兒科醫生處檢查,看看耳道是否有耳垢阻塞或其他異常情况。其次香港衞生署家庭健康服務在全港母嬰健康院推行「兒童發展監察計劃」,定期監察孩子的成長, 有助及早鑑別他們在成長或行為方面的問題,盡早給予適當的跟進或治 療。為了方便家長,監察面談將會安排在寶寶到母嬰健康院接受免疫接種時進行。護士會根據孩子的年齡向你提問,了解你對子女在發展與行為 上的看法及所關心的問題,並觀察孩子的表現。面談內容會針對孩子各 方面的發展,包括大小肌肉活動、語言溝通、社交與遊戲技巧、自我照 顧及視覺與聽覺等。

 

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授劉慧思醫生審批!

 

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed