Healthy Seed
汗斑

3至6歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

Joyce13

早幾日同6歲嘅仔仔係海灘游完水之後,佢啲皮膚就多咗啲白色一達達,顏色比起其他皮膚淡,多數係上臂。但係我哋都有keep住同仔仔擦防曬,每半小時就補一次,咁樣都會曬傷嗎?定係因為係沙灘玩出得汗多,有汗斑?啲斑會唔會消失?還是會留在身體上一世?點樣去除呢種斑?如果接觸咗呢啲斑,會唔會傳染俾其他人?日常生活應該點避免仔仔再有更多機會有呢啲斑😅 謝謝

汗斑

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:18.08.2022

媽媽說這皮膚上的白色是遊完水日曬後才有的,懷疑是汗斑。

 

請帶小朋友去看兒科皮膚科醫生。因這些皮膚上的一撻撻白色,是汗斑還是其他皮膚的問題,最好經醫生診斷再治療。很多時候,其實是小朋友長了白色糠疹,是一種皮膚輕度發炎的現象。

 

汗斑是體表黴菌感染的一種。當皮膚受到感染後,會出現一塊塊脫屑的斑塊並且會讓皮膚變白、變紅或變褐色,也因此稱為變色糠疹。

 

請媽媽帶小朋友去看醫生作診斷,千萬不要自己胡亂買藥膏給小朋友塗搽。

 

以上資料由香港過敏協會提供,經香港大學名譽助理教授及過敏協會主席何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed