Healthy Seed
眼皮下垂大細眼需要做手術嗎?

1至2歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

Ada Lam

阿仔由細到大對眼都唔大,本身覺得係似先生眼細就無理。但佢年紀越大兩隻眼嘅大細差異就越明顯,依家兩歲左眼打開晒都得右眼嘅一半大,眼球比眼皮遮住一大半......朋友話可能係小朋友攰先咁,但我覺得可能係眼瞼下垂。唔知坊間有無咩訓練係可以改善呢個問題?抑或一定要做手術先可以根治?有無話幾多歲之前做手術最好?唔該醫生解答。

眼皮下垂大細眼需要做手術嗎?

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:11.01.2023

照家長描述,有可能是先天性眼瞼下垂。家長可以觀察孩子的上眼瞼並沒有腫脹,但卻睜開幅度非常小而眼睛只能靠轉頭、抬頭才能更好視物。

先天性眼瞼下垂是源於孩童在母親懷孕期間,其上眼蓋肌肉上提瞼肌發育不全,不能成形,因此孩童出生後,其眼瞼便會變得無力,變成「大細眼」。

上眼蓋肌肉一旦有問題,眼瞼會下垂,遮蔽瞳孔,影響視力。由於不處理眼瞼下垂可釀成嚴重視力問題,家人應盡快帶小朋友看眼科醫生作詳細檢查和跟進;若情况較嚴重的,醫生會在孩童2-3歲時為其動手術,防止演變成弱視,否則會因錯過黃金治療時機而影響視力。

此外,神經損傷也會辱致眼臉下垂,請帶小朋友去見醫生檢查並跟進。

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授及過敏協會主席何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed