Healthy Seed
如何判斷癦痣是良性還是惡性?

1至2歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

AnnLiLi

BB出世嘅時候眼角下面已經有粒痣,係啡啡地色嗰種,由於比較細粒就無理會。不過近排佢成日伸手去抓粒痣,感覺粒痣好似有啲變大同凸起咗,有啲似病變咗嘅色素痣,好擔心會唔會影響到BB嘅視力發展...想知可以點判斷癦痣係良性定惡性?爲求安全我係咪應該要儘快帶BB去脫咗粒痣?小朋友最快咩年紀可以做脫痣手術?

如何判斷癦痣是良性還是惡性?

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:20.04.2023

先天性的痣,也叫「胎記痣」。胎記痣長成,主要是受基因的影響。

痣的種類分成多種,有些在寶寶出生後就可發現。大多數的痣並不需處理,但要留意痣的任何變化,如大小、顏色或形狀的改變。出現的痣是否影響寶寶的身體,得從不同痣的特徵來判斷。

但媽媽對BB眼角下面粒痣的描述不清晰,請帶BB去看醫生作檢查,判斷是那類型的色素痣,才可決定處理的方案。

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授及過敏協會主席何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed