Healthy Seed
點解消化唔到部分食物?

1至2歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

Karenshaw

小朋友今年剛好一歲,因爲佢一直都好鍾意食唔同食物,所以我係加固嘅時候會盡可能時不時添加啲新嘅蔬果,而前排我就整咗粟米比佢食。本身食個陣小朋友都好開心,但食完無耐就話唔舒服要臭臭,竟然發現啲粟米原封不動咁出返黎...後來發現進食完紅蘿蔔之後亦出現同樣情況。想知道呢個情況係屬於小朋友消化系統有問題,定純粹係有部分食物比較難消化呢?另外,有無咩辦法可以令小朋友可以繼續食呢啲蔬果但又唔會出現消化唔到嘅情況呢?

點解消化唔到部分食物?

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:05.06.2023

媽媽很有心思為小朋友的加因作不同的食物選擇。其實加固開始時,寶寶只能吃稀糊狀的食物。因此應該選擇一些能製成稀糊狀的食物,比如:容易磨爛成蓉的蔬果,包括冬瓜、節瓜、合掌瓜、南瓜、紅蘿蔔、莧菜、菠菜、較熟的香蕉、梨或桃等等。多花一些時間製作蔬果蓉給寶寶嘗試,就能讓他早點認識蔬菜和水果的天然味道。如果想讓寶寶嘗嘗五穀類,最理想的選擇就是經過濾的白粥、嬰兒米糊或是嬰兒麥糊。

加固要按部就班及有耐性,建議1個星期試食1種食物,加固初期以易消化及易吸收食材為理想。小朋友吃完粟米和紅蘿蔔排便時見有食物未消化,是因栗米纖維比較難消化,媽媽可隔一些時間再嘗試,把粟米切幼碎粒和慢煮至軟爛狀態,再觀察是否還有此情況。

請媽媽徵詢家庭醫生意見,若小朋友是腸胃道敏感致對部分食物消化不良,可試試食小劑量的防敏產品,例如‘’適敏易‘(Spoonfulone)。

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授及過敏協會主席何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed