Healthy Seed
幼兒枕頭選擇

2至3歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

BettyChik

因爲我同太太工作關係,BB一直跟嫲嫲生活。老一輩覺得扁頭好睇,就趁我地唔為意一直將佢放係舊式木沙發上面瞓,搞到BB後尾枕好扁。宜家BB兩歲,我地接返佢返嚟之後希望可以幫BB訓翻圓個頭,就打算買個枕頭。但網上有好多資訊話兩歲唔應該用枕頭,會影響脊椎。又有廣告話用合適嘅枕頭物料就無問題,仲可以幫助提升睡眠質量。請問到底利用枕頭幫小朋友訓翻圓個頭係咪可行,同埋到底幾歲先適合比小朋友用點樣嘅枕頭呢?

幼兒枕頭選擇

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:05.06.2023

BB前4個月時,頸部肌肉控制、呼吸自主能力弱,要能確保呼吸道暢通,睡眠時周遭不應有任何鬆軟物件,包含枕頭、棉被、娃娃等。

枕頭並非必需品,即便1歲之後也不一定要用枕頭,是看寶寶的狀況,一定要以安全睡眠環境為主。過早使用枕頭會影響BB頸椎,其實 2 歲以下的嬰幼兒頸部仍然很脆弱柔軟,專家稱兒童最少要到兩歲才適合使用枕頭。

若家長覺得你的寶寶已經準備好睡在枕頭上,選擇一個小而平坦,不太軟或太硬又可容易清洗的枕頭給嬰兒。

至於是否可以利用枕頭幫小朋友瞓翻圓個頭?沒有絕對答案。現你的小朋友已兩歲大,已懂得轉身和翻身,仰睡或側睡都不是問題,只需留意為他營造一個安全的睡眠環境,可以讓家長也睡得安心。

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授及過敏協會主席何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed