Healthy Seed
點判斷秩序敏感期定皮膚唔舒服?

2至3歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

ChuCheukYuan

囡囡一直都係對唔同材質比較敏感,好多時都需要一段長時間先可以逐漸接受使用物件嘅質地。但近排佢步入兩歲半,會突然抗拒一直用開嘅物品,譬如抹身毛巾、底衫同膠匙羹。會唔俾我地幫佢用毛巾抹身,堅持要自己直接著衫;著衫會要求我地唔好抽件底衫出嚟,一定要將底衫著係面。同時背脊同腰間都出現紅色一點點,囡就會一直去抓自己對手仔同出紅點嘅部位,但一段時間後紅點又會消退! 到底囡囡係真係覺得啲物品令佢皮膚唔舒服,定係秩序敏感期啊專家?我可以點樣去判別同埋幫囡囡?謝謝你。

點判斷秩序敏感期定皮膚唔舒服?

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:09.06.2023

秩序敏感期一般是出現在2歲左右的小朋友身上,若果在日常生活中有一件事情形成了習慣,就會每天不厭其煩地重覆做,一個環節也不能錯;一個環節也不能漏;先後的順序也不能打亂,否則就得重來一次,小朋友以此秩序建立安全感。

但家長提及你女兒平常已經養成的一些習慣,現在卻不願合作,反而另有自己的想法,所以未必是處於秩序敏感期。

因家長有提到女兒身上會紅點,並且會用手去抓,証明血點會引起痕癢,所以會考慮是否有些致敏原,引致皮膚不適,可能是衣物,也可以是清潔劑、柔順劑。建議家長先帶小朋友到兒科醫生處接受檢查,查明原因後,再訂下治療方向。

 

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授劉慧思醫生審批!

 

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed