Healthy Seed
病完又病 唔斷尾

3至6歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

Hosis

醫生你好! 最近個囡情況令我好煩惱,佢一個月病咗4次睇咗4次醫生,每次食完藥,我以為佢要好返,點知返咗學兩日又再病過,個囡一個月病咁多次係唔係唔正常? 之前一般感冒都要2個星期先會好,擔心個囡免疫力有問題,如果再持續落去,長期睇醫生都唔係辦法,可以點做?

病完又病 唔斷尾

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:31.01.2024

答:五歲以下的小朋友免疫力發展未成熟,難以抵擋外來病毒及細菌,自然較易生病。返學時,學校人多細菌多,設施及環境暗藏細菌,難以清潔,而且當有一個孩子生病,很易出現交叉感染。此外,小朋友衞生意識較差,雙手不時接觸不同的東西,卻又不會勤加清潔,造成容易病從口入。

小朋友生病要睇醫生,按醫生指示服藥調理,還要教導小朋友一般的個人衛生知識,例如戴好口罩,常洗手,吃食物前如厕後要清潔雙手等,養成良好習慣。

提升免疫力有兩種方法,一種是生病後,人體自然產生對抗此種病原體的特殊抗體。

另一種是增強整體健康,定時作息,小朋友要有充足的睡眠,均衡飲食,營養充足,適量運動,保持小朋友情緒健康和定期接受疫苗注射也是提升自體免疫力很重要的基本原則。

 

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽副教授何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed