Healthy Seed
小朋友嗅覺味覺喪失

1至2歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

ceciw

囡囡中左新冠病毒之後,就話食嘢冇味,只係知道係甜定鹹,又聞唔到味,聽講訓練多啲,嗅覺就可以回復,具體可以點訓練?冇左味覺又可以點做?

小朋友嗅覺味覺喪失

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:06.03.2024

新冠病康復後,有些患者會失去味覺或嗅覺,但大多數人在兩、三週後會恢復正常。不過,大約有10%的人可能會持續好幾個月。

失去味覺或嗅覺會影響品嚐食物的能力,也可能令食慾減少,影響營養吸收。有些報道指聞檸檬酸或香草等香味,對恢復嗅覺有果效,每天二次,每次二十秒,為期12個星期。至於味覺方面,也可以加些檸檬或香草,但不要嘗試加辣椒、芥末、胡椒等,以免對腸胃產生壞影響。食物方面,多吃新鮮蔬果,均衡營養,早晚刷牙以保持口腔清潔。

 

如果小朋友的嗅覺和味覺的問題非常困擾她,又或者新冠已康復三個月後仍未恢復正常嗅味覺,就建議家長可以帶小朋友到兒科醫生處檢查病況。

 

以上提供的資料,只作參考用途!

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽助理教授劉慧思醫生審批!

 

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed