Healthy Seed
吞口水痛

3至6歲

Healthy Seed收藏

分享

Healthy Seed

KKlam

醫生,小朋友3歲半。近排話吞口水唔係好舒服,有啲痛咁。我摸佢兩邊面頰有啲腫同埋佢會話痛。可能係扁桃腺腫咗?咁係唔係感冒引起?如果係感冒引起,等感冒好返呢啲症狀就會自然消失?定係有其他治療方法?咁我想問下預防方法係點?

吞口水痛

香港大學李嘉誠醫學院兒童及青少年科學系

解答日期:27.02.2024

答:媽媽說小朋友两邊面有腫痛和吞口水痛,可能患上腮腺炎,請速帶小朋友去睇醫生作檢查診斷而作相應性的治療。

流行性腮腺炎是由流行性腮腺炎病毒引起的小兒常見的急性呼吸道傳染病,該病是以腮腺腫脹及疼痛為特點的非化膿性炎症。傳播途徑主要為通過唾液飛沫傳播。也可以通過被感染者唾液污染的衣服、玩具或公共用具傳播。患者的腮腺腫脹前7天至腫脹腫脹出現後9天均有傳染性。一次感染之後,均可獲得終身免疫。

流行性腮腺炎的治療原則主要是對症和支持治療。患兒應臥床休息,醫生會給予對症治療的藥物,高熱降溫、減輕腺體炎症所致疼痛,至腺腫完全消失為止。

而扁桃腺炎會有吞嚥困難或是喉嚨疼痛、流口水和伴有發燒的情況,家長可以多加留心觀察。

不論是腮腺炎或扁桃腺炎,家長也要速帶小朋友去見兒科醫生診治。

 

以上提供的資料,只作參考用途!

 

以上資料由註冊護士整理,經香港大學名譽副教授何學工醫生審批!

附件檔案 12.5 MB

最新解答問題

Healthy Seed